سلام دوستان، این مقاله را نیاز دارم. پی دی افش یافت می شود؟

Arjomand, “The Rise of Shah Esmāʿil as a Mahdist Revolution,” Studies on Persianate Societies, 3 (2005)
Forwarded From سید مجید نبوی
50.منجي گرايي يهود و مسلمانان در يمن، كلارمن بي، نشريه ي بين المللي مطالعات خاورميانه، 22، 1990، ص 201-228.
Jewish Communities in the Ottoman Empire, J. Barnai, Ottoman and Turkish Jewry: community and leadership. Ed. A.Rodrigue, Bloomington: Indiana University Turkish Studies, 1992, (Indiana University, Turkish Studies Series, 12) pp. 167-182.
51.جوامع يهود در امپراتوري عثماني، بارنايي جي، يهوديان تركيه و عثماني: جامعه و رهبري رادريگ21، بلومينگتن: مطالعات تركي دانشگاه اينديانا، 1992،‌سري: 13، ص 168-182.
Jewish and Missianism in the modern era: metaphor and meaning/ edited by Jonathan Frankel. Other Author (s): Frankel, Jonathan. Makhon le-Yahadut zemancnu. New York: by Oxford University Press, 1991. xv, 439 p.
52.يهود و منجي گرايي در عصر جديد: استعاره و معني، فرانكل جناتان، نيويورك، انتشارات دانشگاه آكسفورد، 1991، 439صفحه.
Les Anglais et le Mahdi.Les responsabilitiés angaises dans l'abandon de,Gordan.J.Doillon Revue de'Histoire des Colonies Francaises,22(1934)pp.73-126
53.انگليس و مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) جردن جي. نشريه ي دويلن تاريخ مستعمرات فرانسه، 22، 1934، ص 73-126.
L'Imam al-Mahdi et la formation du noyau vertueux,Muhammad Bâpir al-Hakim,Aux Soruces de la Sagesse,3/9,1996 pp.39-43
54.حضرت امام مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و پيدايش اصل تقوي، محمدباقر حكيم (رحمه الله)، اعلام و مصادر، 3/9، 1996، ص 39-43.
Living at the end of the ages: apocalyptic expectation in the radical reformation / Walter Klaassen. 1926 - Lanham, Md; London: University Press of America Waterloo, Ontario: Institute for anabaptist and Mennonite Studies, Conrad Grebel College,c 1992. xi, 150 p.
55.زندگي در پايان زمان ها: انتظار مكاشفه اي در اصلاح گرايي تندرو، كلاسن والتر(1926)لندن، انتشارات دانشگاه واترلو آمريكا، اونتاريو مؤسس مطالعات آناباپتسيت و منونيت، دانشكده ي كونارد گريبل، 1991، ص 150.
Mahdi adn millennium: messianic dimensions it the development of Ottoman imperial ideology/ Cornell H. Fleischer, The great Ottoman-Turkish civilisation. Vol. 3. Philosophy, science and institutions. Editor-in-chief Kemal icek Ankara: Yeni Turkiye, 2000 pp.42-54.
56.حضرت امام مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و هزاره: جنبه هاي منجي گرايي در تطور انديشه ي امپراتوري عثماني، فليشر كُرنل، تمدن بزرگ تركيه ي عثماني، ج3، فلسفه، علم و زيرساخت ها، مسئول. ايشيك كمال آنكارايني تركيه، 2000، ص 42-54.
Mahdiism and the Egyptian Sudan: being an account of the rise and profress of Mahdiism, and of subsequent events in the Sudan to the present time / Wingate, F.R. (Francis Reginald), 1861-1953. London: Macmillan, 1891. 617p.23cm. Mahdism.
57.مهدويت و سودان: بيان پيدايش و پيشرفت مهدويت و رخدادهاي متعاقب در سودان تا اكنون؛ ف.ر.وينگيت؛ رگينالد فرانسيس (1861-1953)لندن مك ميلان، 1891، 617صفحه.
Mahdism in West Africa:the Ijebu Mahdiyya movement/Peter B.Clarke.Clarke,Peter B.(Peter Bernard),1940-London:Luzav Oriental,1995,224p
58.مهدويت در آفريقاي غربي، جنبش مهديه ايجبو؛ كلارك پيتر برنارد(1940)لندن: لوزاك اورنيتال، 1995، 224صفحه.
Mahdism,Messianism and Marxism in the African T.Hodgkin,Sudan in Africa
59.مهدويت، منجي گرايي و ماركسيسم در سرزمين هاي آفريقايي؛ هادكين ت.، سودان در آفريقا.
Mahdisme: crise et changement dans I'histoire du Maroc : actes de la table ronde organi.se Marrakech par la Facult des letters et des sciences humaines dc Rabat du 11 au 14 fll vrier 1993 / coordonn par Abdelmajid Kaddouri. lered. Rabat: La Facult, 1994 (Casablanca: Impr. Najah El Jadida) 125p.
60.مهدويت: بحران و دگرگوني ها در تاريخ مراكش...، عبدالمجيد كدوري، دانشكده ي ادبيات و علوم انساني رباط 1993، كازابلانكا، نجاح الجديدة، 125صفحه.
Mahdisme et millenarisme en Islam. {Themes sous la rcsponsulilite de Mercedes Garcia-Arenal] Garcia-arenal. Mercedes Aix-en- Provence. Edisud. 2000, 480 p..
61.مهدويت و هزاره گرايي در اسلام؛ ارنال گارسيا، 2000، 480صفحه.
Mahdist faith and sudanic tradition: the history of the Mas-al-if sulanate,1870-1930/Lidwien Kapteijns.London;Boston:KPI,1985.xviii,366p
62.اعتقاد مهدي گرا و آثار مربوط به سودان؛ تاريخ مسئله سلطنت، 1870-1930، كاپتينز ليدوين، لندن، KPI، 1985، 366صفحه.
Messianism and Islam.Riffat Hassan,Journal of Ecumenical Studies,22,1985,pp.261-291
Forwarded From سید مجید نبوی
91.مهدي خدا (عجل الله تعالي فرجه الشريف): داستان درويش محمد احمد، برمان ريچارد، مقدمه، چرچيل س.وينستون، لندن، پوتنام، 1931.
The Mahdist state in the Sudan, 881-1898 : a study of its origins, development, and overthrow / by P. M. Holt. (Peter Malcolm) Oxford: Clarendon Press, 1958. 264 p.
92.حكومت مهديّون در سودان 1881-1898: بررسي ريشه هاي تطوّر و فروپاشي آن، هالت پيتر مالكولم، آكسفورد، كلارندوم پرس، 1958، 264صفحه.
The man who belived in the Mahdi, Muhammad Ibrahim Abu Salim,K. S. Vikor,2,1991, pp. 29-52. (A document in defence of the Sudanese Mahdi, written by one of his followers, Yusuf Ahmad Muhammad Awad al-Sid. lncl. Arabic text & English translation.)
93.مردي كه معتقد به مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) بود، ابوسالم محمد ابراهيم؛ ويكورك. س.، 2، 1991، ص 29-52.
The meaning of the millennium: Revelation 20 and millennial expectation/Michael Gilbertson.Cambridge:Grove Books,1997.224p
94.معناي هزاره گرايي: مكاشفه بيست و انتظار هزاره ايي، گيلبرتسون ميشل، كمبريج، گراوبوكس، 1997، 24صفحه، شابك: 1851743545، معناي هزاره گرايي؛ جي.رابرت، بينرينگ، 1977، 224صفحه.
The Muslim doctrine of salvation,Miller,R-E.,Bulletion of Christian Instiues of Islamic Studies,3,1980 pp.142-196
95.نظريه ي اسلام درباره ي نجات، ميلر ر.يي.، بولتن مؤسسه ي مسيحي مطالعات اسلامي، 3، 1980، ص 142-196.
The occultation of the twelfth Imam:historical background/Jammis M.Hussain London:Muhammadi Trust,1982 221p
96.غيبت امام دوازدهم (عجل الله تعالي فرجه الشريف): زمينه هاي تاريخي، م.حسين جاسم، لندن، محمدي تراست، 1982، 221صفحه.
The promised day in come/Shoghi Effendi; preface by F.Kazemzadeh.2nd ed.Wilmette,III.:Bah?i Pub.Trust[1961[136p; 24cm
97.روز موعود آمده است، آفندي شوقي، مقدمه، كاظم زاده، ف.ويلمت، انتشارات بهايي، 1961، 136صفحه.
The promised end : eschatology in theology and literature / Paul S. Fiddes. 1947 - Variant Title: Eschatology in theology and literature, Malden, MA: Blackwell, 2000. xii, 299p.
98.آخرالزمان موعود: غايت شناسي در الهيات و ادبيات، فيدس پل(1947)بلاك ول، 2000، 299صفحه.
The promised Messiah: a brief study of the personality and character of Hazrat Mirza Ghulam Ahmad,founder of the Ahmadiyya Movement in Islam, Mirza Mubarak Ahmad 1914. kent Publication , c. 1968. 53 p.
99.منجي موعود: بررسي كوتاه از شخصيت و ويژگي حضرت ميرزا غلام احمد(7)، بنيان گذار جنبش احمديه در اسلام، ميرزامبارك احمد(1914)انتشارات كنت، 1968، 53صفحه.
The relogious background of the Mahdi and his movement,L.Kapteijns,African perspectives 1976/2 pp.61-80
100.پيشينه ي مذهبي مهدي و جنبش او، كاپتينزل، چشم انداز آفريقا، 1976، ص 61-80.
The role of tradition(s)in the occultation of the Twelfth Imam,Jasim M.Hussain Alserat,6 ii(1980),pp.11-19; 6iii-iv,1980 pp.42-52
101.نقش روايات در دوران غيبت امام دوازدهم (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، م.حسين جاسم، الصراط، 6/2، 1980، ص 11-19، 4 و 6/3، ص 42-52.
the Savior between Islam and Christianity:A Study in the Cooperation between the Mahdi and the Messiah.Basim al-Hashimi,(Beirut,1996)
102.منجي بين اسلام و مسيحيت: ‌مطالعه اي درباره همكاري بين مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و مسيح (عليه السّلام)، الهاشمي بسيم، بيروت، 1996.
The Saviour God: comparative studies in the concept of salvation presented to Edwin Oliver James by colleagues and friends to commemorate his seventy-fifth birthday / edited by S.G.F. Brandon. Other Author(s): Brandon, S. G. F. (samuel George Frederick), 1907-1971, Manchester: Manchester University press, 1963. xxii, 242 p : port.; 23 cm Notes: english, French of Italain.
103.خداي منجي: مطالعات تطبيقي درباره ي نجات، اهداء دانشكده ها و دوستان به ادوين اوليور جيمز، به مناسبت بزرگداشت هفتاد و پنجمين سالگرد ولادت او، براندون، ساموئل جورج فردريك(1907-1971)، منچستر، انتشارات دانشگاه منچستر، 1963، 242صفحه، انگليسي، فرانسه، ايتاليايي.
The Saviour of the world: the message of Luke’s Gospel / Michael Wilcock. Leicester, Eng.: Inter - Versity Press, 1979. 215 p.; 20 cm. Series: The Bible speaks today.
104.منجي عالم:‌پيام انجيل لوقا، ويلكاك مايكل(ميشل)انتشارات اينتروريستي، 1979، 215 صفحه.
Forwarded From سید مجید نبوی
The shadow of God and the hidden imam: religion, political order, and societal change in Shi’ite Iran from the beginning to 1890/Said Amir Arjomand. Other Author(s): University of Chicago. Center for middle Eastern Studies Chicago, 111.: University of Chicago Press, 1987, c 1984. xii, 356 p.
105.سايه ي خدا و امام غايب (عجل الله تعالي فرجه الشريف): دين، سياست، نظام و تغييرات اجتماعي در ايران شيعي، از آغاز تا 1890، سيد امير ارجمند، دانشگاه شيكاگو و مركز مطالعات خاورميانه اي شيكاگو، انتشارات دانشگاه شيكاگو، 1987 و 1984، 356 صفحه.
The Shiah docrine of the Imamate, D. M. Dnoaldson, Islamic law and legal theory. Ed. I. Edge, Aldeshot: Dartmouth, 1996, (The International Libraty of Essays in Law & Legal, 21 (1931) pp. 14-23.
106.نظر امامت شيعه، دونالدسون، د.م، دورتموث، 1996، سلسله كتاب خانه بين المللي مقاله هايي درباره ي قانون و شرع، 21، 1931، ص 14-23.
The significance of the term imam in early Islamic jurisprudence N. Calder Zeitschriftfur Geschichte der Arabisch-lslamischen Wissenschaften / Majallat Tarikh al-Ulum al-Arabiya wa l-Islamiya, 1984 pp. 253-264.
107.مفهوم واژه ي امام (عليه السّلام) در فقه اسلامي اوليه، كالدرن. نشريه ي تاريخ العلوم العربيه و الاسلاميه، 1، 1984، ص 253-264.
The Signs of the Hour and the Attack of the West before[the end pf?1999.Fahd Salim,1996
108.نشانه هاي ساعت و حمله ي غرب قبل«از پايان»1999، سالم فهد، 1996.
The theology of the Imamate in the work of Nasir al-Din al-Tusi, I. K. A. Howard Nasir al-Din al-Nasir al-Din al-Tusi, Alscrat: selected articles 1975 -83, London: Muhainmadi Trust, 1983, pp. 118-125. Also published in: Alserat, 6 ii (1980), pp. 20-27.
109.الهيات امامت در آثار نصيرالدين طوسي، هوارد آي.كي. آيي، الصراط مقاله هايي برگزيده 1975-83، لندن، محمدي تراست، 1983، ص 118-125؛ هم چنين در:الصراط، 6/2، 1980، ص 20-27.
The thirteenth century in Muslim eschatology:Mahdist expectations in the Sokoto Caliphat.M.A.Al-Hajj Res.Bull.CAD Ibadan 3 i (1967)pp.100-115. 1967
110.قرن سيزدهم در غايت شناسي اسلامي: انتظارات مهدي گرا در خلافت سوكوتو، الحاج م.ا.، بولتن CAD ايبادان، 3/1، 1967، ص 100-115.
The Twnty-Fifth Hour.the False Messiah,the Mahdi,Gog and Magog.Kamil Safan(Cairo,1995)
111.بيست و پنجمين ساعت: مسيح دروغين، المهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، يأجوج و مأجوج، صفوان كامل، قاهره، 1995.
Toward the Millennium: messianic expectations from the Bible to Waco / editid by Peter Schafer and Mark Cohen. Other Author(s): Schafer, Peter, 1943- Cohen, Mark R., 1943- Leiden ; Boston : Brill, 1998. vi, 446 p.
112.به سوي هزاره: انتظارات منجي گرايانه از انجيل تاواكو، شوفر پيتر(1943)كوهن مارك(1943) ليدن، بوستون: بريل، 1998، 446صفحه.
Twelve-Imam shi'ite theological and philosophical thought
113.امام دوازدهم (عجل الله تعالي فرجه الشريف) انديشه ي كلامي و فلسفي شيعه.
Ucheniya shiitov ob imamate v trude Al-Khasana al-Naubakhti(konetz IXv.).S.M.rozorov Pis’Mennye pamyatniki Vostoka,1970,pp.83-107
114.نظريه شيعه درباره ي امامت و حسن نوبختي، روزورف، س.م.، وستكا، 1970، ص 83-107.
What are we hope?reconsidering eschatology/Gerhard Sauter.Harrisburg,PA:Trinity Press International,c1999,xvi,231p
115.به چه چيزي اميد داريم؟ تجديدنظر درباره ي غايت شناسي، ساترگرهارد هاريسبورگ انتشارات بين المللي تري نيتي، 1999، 231صفحه.
Words of the word of God: Jesus Christ (’Isa) speaks through Shi’i narrations / Selected, edited & translated by Mahdi Muntazir Qa’im & Muhammad Legenhausen Mahdi Muntazir Qa’im Al-Tawhid 13 iii, 1996, pp. 21-40.
116.سخنان انجيل: حضرت عيسي (عليه السّلام) از طريق روايات شيعه سخن مي گويد، گزيده ي ويرايش و ترجمه ي مهدي منتظر قائم؛ محمد لگنهاوسن، التوحيد، 13/3، 1996، ص 32-40.
Yas’alunakan al-Mahdiyah/al-Sadiq al-Mahdi.1935-Bayrut:Dar al-Qadaya,1975.252; 20
117.يسئلونك، عن المهديه، صادق المهدي(1938)بيروت، دارالقضايا، 1975، 252صفحه.
Zwischen HoffnungundGericht: Untersuchungen zur Rezeption der Apokalyptik im fruhen Christentum und Judentum / Gerbern S. Oegema. 1958- Neukirchen- Vluyn : Neukirchener Verlag, 1999. xxxiii, 453.
118.بين اميد و ترس: بررسي و پذيرش مكاشفه در مسيحيت و يهوديت، اوگماس. گربرن، ولوين، نيوكريشن و رلاك، 1999، 453صفحه.